Op 29 mei vieren we tafelen met de buren op de Dag van de Buren!
We hebben een geslaagde krokusvakantie achter de rug!
Het is eindelijk weer lente! Iedereen wordt daar gelukkig van! :)
Geniet van de feestdagen!
Plopsaland nodigde ons kinderkoor uit om te komen optreden in het Plopsahotel!
De vakantie zit er alweer op!
Vandaag kwamen Sinterklaas en Piet op bezoek!
Een sportieve dag op de Vredesloop in Ieper.
Afgelopen week trokken we met 25 kinderen naar Bellewaerde, dat helemaal in het teken stond van Halloween!